Aspectes bàsics de la postura

La mala postura és el risc laboral més gran que hi ha. Descobriu els perills i apreneu algunes maneres senzilles de mantenir-vos saludables durant la vostra vida diària d’oficina.

El dolor lumbar afecta a tots els grups d’edat i és la principal causa de dolors en persones en edat laboral a tot el món. Els investigadors creuen que la càrrega global d’aquesta dolència només augmentarà a mesura que la població envelleixi. Tot i això, inclòs si estàs assegut durant períodes prolongats, encara pots protegir la teva esquena. Aquí hi ha algunes maneres de fer-ho:

  1. Mantingues la pantalla del teu ordinador a un braç de distància. La part superior dels braços ha de quedar paral·lela a la columna i els ulls han d’estar alineats amb la part superior del monitor. Els vostres colzes han de descansar als costats en un angle de 90 graus.
  2. Els treballadors d’oficina han de seure drets i evitar desplomar-se a la cadira. El teu coll ha de romandre en una posició neutral i còmoda.
  3. Ajusta el reposabraços perquè les espatlles s’aixequin lleugerament, cosa que també alleujarà la tensió del teu coll. A més, això millorarà la teva postura i evitarà que t’encorvis.
  4. Seu amb els dos peus recolzats a terra, no amb les cames creuades. Això manté la sang fluint per igual a les dues cames, la qual cosa ajuda a prevenir coàguls de sang i altres problemes.
  5. Tingues a mà un coixí per mantenir l’esquena baixa arquejada, de manera que no s’encorbi cap endavant. Això alleuja la tensió a la part baixa de l’esquena, la columna vertebral i els discos lumbars.

0 Comments

Leave a Reply